FalkenbergsNytt

Ny räddningsstation i Vessigebro får grönt ljus

KommunbeslutBilden visar en vägmiljö under dagtid. I förgrunden syns en grässlänt med gula blommande buskar, sannolikt forsythia. På vägen, som har flera filer, står ett rött räddningsfordon med texten "RÄDDNINGSTJÄNSTEN STOR-GÖTEBORG" och en webbadress "www.rsg
Illustrationsbild: Trygve Finkelsen - Mostphotos

Kultur-, fritids- och tekniknämnden tillstyrker detaljplanen för ny räddningsstation i Vessigebro, men efterlyser tydligare ansvar för dagvatten.

Annons

Den här artikeln har producerats med stöd av automatiserade system och externa datakällor. Vårt mål är alltid att rapportera korrekt, sakligt och relevant. Trots noggranna kontroller kan fel förekomma.

Fler artiklar i Samhälle